rezerwuj online

Oferta wiosenna

marzec-czerwiec

19 wrz 2020
20 wrz 2020
Zapisz się do newslettera i otrzymaj dodatkowy rabat
  1. Strona główna
  2. Nasza Kuchnia
  3. Oferta wiosenna

Oferta dla każdego gościa

pełna wygoda

Skorzystaj z oferty dopasowanej do każdego gościa. Jedz zgodnie ze swoimi upodobaniami i w dogodnym dla siebie czasie. Wybierz dietę dla siebie lub skuś się na dodatkowe przekąski.

Organizacja wyżywienia

W okresie posezonowym

Wydawanie posiłków*
Wydawanie posiłków*
Dieta
Dieta
Ugaś pragnienie
Ugaś pragnienie

Wybierz dietę dla siebie

poznaj przekąski i dodatki

Pełna wygoda

Większość posiłków wydawana jest w formie samoobsługowego bufetu, tak aby mogli Państwo korzystać z niego zgodnie ze swoimi upodobaniami i w dogodnym dla siebie czasie. Wyjątkiem jest drugie danie obiadowe i niektóre ciepłe dania kolacyjne, które dla Państwa wygody serwujemy w porcjach do stolików.

Wszystkich naszych gości zapraszamy również na wodę mineralną z cytryną i ziołami, która dostępna jest w jadalni niemal przez cały dzień.

Zdrowa dieta

Poza standardowym wyżywieniem, w EDEN Resort&Spa w wybranych okresach skorzystać można ze zdrowej, lekkostrawnej diety o obniżonej kaloryczności . Każdy posiłek składa się ze specjalnie skomponowanego i zbilansowanego  zestawu. Porcje są podawana na talerzach. Dodatki warzywno-owocowe, które można spożywać niemal bez ograniczeń podawana są w formie buferu. 

 

Przekąski i dodatki

Częścią wyżywienia dietetycznego są przekąski pomiędzy głównymi posiłkami, które serwujemy o wyznaczonych godzinach. Godziny serwowania dostosowane są tak, aby zachować najbardziej optymalny rozkład posiłków. Osobom na wczasach aktywnych w formie przekąski zaserwujemy swieżo przygotowany sok warzywno-owocowy przed połuniem i po południu. Zależy nam aby wysycić Państwa organizm witaminami i rozpuszczalnym błonnikiem w idealnym okresie  na świeże warzywa i owoce! 

Nasza dieta

Dieta redukcyjna  1400  kcal przeznaczona dla osób , które w sposób racjonalny i zdrowy chcą unormować swoja masę ciała pozbywając się tkanki tłuszczowej. W połączeniu z aktywnością fizyczną można zredukować ok. 1- 1,5 kg tkanki tłuszczowej tygodniowo.

Jadłospis przeznaczony jest tylko dla osób zdrowych bez stwierdzonych nietolerancji pokarmowych. 

 

Dzień 1

I śniadanie 399 kcal 

OWSIANKA SUPER ENERGIA 

 Płatki owsiane zagotowane na  wodzie z bananem, jabłkiem , orzechami włoskimi posypane cynamonem . 

Szklanka świeżego soku z marchwi. 

II śniadanie 257 kcal 

ŚWIEŻA SAŁATKA Z SEREM FETA I SŁONECZNIKIEM PRAŻONYM 

Mix sałat, papryka czerwona , ogórek, ser sałatkowy typu Feta, prażona nasiona słonecznika , zioła, oliwa z oliwek . Kromka chleb pełnoziarnistego. 

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

 Przekąska 238 kcal 

ENERGETYCZNE SMOOTHIE 

Zmiksowane owoce - banan i jabłko w towarzystwie szpinaku . 

Kolacja 413 kcal 

Świeży bałtycki dorsz  zapiekany z porami podawany z brązowym ryżem i świeżymi warzywami.

 Dzień 2

I śniadanie 349 kcal 

OMLET A ‘LA SZAKSZUKA  

Wiejskie jajka , świeże warzywa – cebula, pomidor, papryka , aromatyczny parmezan . Pieczywo pełnoziarniste. 

Szklanka świeżego soku pomarańczowego 

II śniadanie 363 kcal 

MISECZKA KASZY JAGLANEJ 

Kasza jaglana gotowana, podawana z bananem i kokosem z kropla oleju z pestek dyni.  

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

 Przekąska 230kcal 

KOKTAJL  OWOCOWY  NA KEFIRZE Z OTRĘBAMI 

Lekki aksamitny kefir pełny kultur bakterii probiotycznych zmiksowany z sezonowymi owocami i otrębami owsianymi. 

Obiadokolacja 387 kcal 

PAPRYKA FASZEROWANA 

Czerwona słodka papryka faszerowana mięsem drobiowym , brązowym ryżem i warzywami z dodatkiem prażonych ziaren słonecznika.                                 

 

 Dzień 3

I śniadanie 394 kcal

ŚNIADANIOWA SAŁATKA Z ŁOSOSIEM WĘDZONYM

Wędzony dziki łosoś na sałacie w towarzystwie wiejskiego jajka i warzyw skropiony sosem winegret . Pieczywo pełnoziarniste. 

Szklanka świeżego soku pomarańczowego.

II śniadanie 369 kcal 

DESER JOGURTOWY Z OWOCAMI 

Mieszane płatki ( gryczane , owsiane, jęczmienne) zatopione w kremowym jogurcie z owocami pod orzechową pierzynką. 

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

Przekąska 225 kcal 

OCZYSZCZAJĄCE SMOOTHIE 

Zmiksowany seler naciowy z pomarańczą i jabłkiem z dodatkiem natki pietruszki. 

 Kolacja 390 kcal 

SPAGHETTI CARBONARA SLIM 

Pełnoziarnisty makaron typu spaghetti w lekkim sosie z szynką i warzywami posypany aromatycznym parmezanem light. 

 Dzień 4

I śniadanie 457 kcal 

ODŻYWCZY  OMLET Z TUŃCZYKIEM NA „ZIELONEJ ŁĄCE”

Świeże wiejskie jaja z wysokobiałkowym tuńczykiem podany na rucoli z dodatkiem świeżych ziół . 

Szklanka soku marchwiowi jabłkowego 

 II śniadanie 277 kcal 

MOZZARELLA Z POMIDORAMI WE WŁOSKIM STYLU 

Soczyste dojrzałe pomidory na delikatnej mozzarelli w towarzystwie zielonych oliwek , cebulki i ziół skąpane w oliwie najlepszej jakości. 

Kromka chleba pełnoziarnistego. 

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

Przekąska 225 kcal 

SOK OCZYSZCZAJĄCY 

Wyciskany sok z marchwi jabłek i pomarańczy .

Kolacja 394 kcal 

DELIKATNY FILET Z KURCZAKA PO HAWAJSKU 

Filet z kurczaka grillowany na oliwie z plastrem ananasa i mozzarellą podany z dzikim ryżem i surówka z surowej marchwi .

 

 Dzień 5

I śniadanie 319  kcal 

JAJA SADZONE NA SZPINAKU 

Świeże wiejskie jaja na szpinaku baby podawane, kolorowe  warzywa i kiełki .

Kromka chleb pełnoziarnistego .

Szklanka soku ze świeżych pomarańczy 

II śniadanie 270 kcal 

„SERNICZEK” Z POLEWA OWOCOWĄ 

Wiejski twaróg polany aksamitnym jogurtem zmiksowanym z owocami jagodowymi z dodatkiem polskiego miodu , świeża mięta.

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

  Przekąska 246  kcal 

SOK OCZYSZCZAJĄCO – WZMACNIAJĄCY 

Wyciskany sok ze świeżych warzyw – kapusta , seler naciowy , seler jabłko .

 Kolacja 435 kcal 

ŁOSOŚ PIECZONY Z KASZĄ JAGLANĄ , MIX SAŁAT 

Świeży, pachnący morzem łosoś bałtycki w podawany z prażoną kaszą jaglaną oraz mixem sałat i warzyw z kroplą oliwy. 

 

Dzień 6

 I śniadanie 284 kcal 

TOSTY Z SZYNKĄ PARMEŃSKĄ POMIDOREM I SEREM MOZZARELLA 

Pełnoziarniste pieczywo , najlepszej jakości szynka parmeńska, świeże pomidory i inne warzywa sezonowe skropione oliwą.

Szklanka soku z owoców cytrusowych. 

 II śniadanie 269 kcal 

LEKKA SAŁATKA Z KURCZAKIEM I POMARAŃCZĄ

Soczysty filet z piersi kurczaka gotowany lub grillowany w towarzystwie słodkiej pomarańczy i warzyw w delikatnym sosie z polskim miodem i orzechami. 

 Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

 Przekąska  350 kcal 

KOKTAJL PINACOLADA 

Pyszny orzeźwiający  koktajl na bazie mleka kokosowego z bananem , ananasem i kiwi .

 Kolacja 370 kcal

LECZO WARZYWNE 

Mix duszonych warzyw – kolorowa papryka, cukinia , pieczarki , cebula w lekkim sosie pomidorowym pod zieloną kołderką.

Pieczywo pełnoziarniste lub ryż. 

 

Dzień 7

I śniadanie 356  kcal 

LUKSUSOWA SAŁATKA Z JAJEM 

Mix sałat z suszonymi pomidorami , podany z szynką dojrzewającą grzankami oraz jajem sadzonym , posypany prażonym słonecznikiem.

Szklanka soku ze świeżych pomarańczy 

II śniadanie 259  kcal 

DESER Z NASIONAMI CHIA

Aksamitny jogurt ze świeżymi owocami jagodowymi , chrupiącym  crunchy oraz nasionami chia. 

Obiad  60 kcal

KREM Z WARZYW 

Talerz zupy ze świeżych warzyw zmiksowanych z kroplą oliwy ( brokuł, marchew, kalafior, cukinia , dynia , cebula, pietruszka ,seler oraz innych warzyw sezonowych w zmiennych proporcjach)

Przekąska 225 kcal 

SOK OCZYSZCZAJĄCY 

Wyciskany sok z marchwi jabłek i pomarańczy

 Kolacja 430 kcal 

KASZA BULGUR PO TURECKU 

Prażona kasza bulgur z soczystym kurczakiem i warzywami  -papryka, cebula, bakłażan, cukinia, pomidor w mocno aromatycznych przyprawach i ziołach.  

 

Nasze posiłki

Nowe atrakcyjne ceny

Standardowe posiłki w ofercie HB

 

Posiłek

Cena

 Zestawy śniadaniowe + wybrane dania  w formie bufetu

25 zł

Obiadokolacja  w godzinach 16-18
surówki, napoje, desery inne dodatki , zupy, II dania wydawane na bufecie
 

40 zł

 

 

Pakiety pobytowe

wybierz ofertę dla siebie

Bistro Eden

jeśli masz na coś apatyt koło południa...

KARTA BISTRO EDEN

Zupy

Pomidorowa z ryżem 

Krupnik 

Rosół z makaronem 

lub inne sezonowe 

 
Dania obiadowe

Kotlet schabowy z ziemniakami, surówki

Dorsz smażony z ziemniakami lub frytkami , surówki 

Inne sezonowe propozycje

Dania dla dzieci

Nugetsy z frytkami 

Spaghetti Bolognese 

Placki ziemniaczane

Naleśniki z musem jabłkowym

Naleśniki z serem i polewa owocową 

 
Dania szybkie 

Sałatka grecka

Sałatka z kurczakiem 

Tortilla z kurczakiem

Tortilla Wegetariańska 

 

 

newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!
Otrzymuj żniżki i informacje z naszego hotelu.

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close